loading...
فرازرپ
سایت فرازرپ






به فرازرپ خوش امدید
ایمیل سایت جهت ارسال تبلیغات و یا موزیک


FarazRap@ymail.com
دانلود بیت با سبک های مختلف

دانلود بیت به سبک گنگ

دانلود بیت به سبک شاد و 8&6


                      

به ما بپیوندید


Faraz بازدید : 4360 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

آهنگ جديد و فوق العاده احساسی و تاثیرگذار از افشین رستمی به همراهی مجید ادیب و مهدی صفرتایم به نام من میشم بارون با تنظیم فوق العاده زیبا و شنیدنی رضا توتونچی و میکس مستر فوق العاده استثنایی محمد افضل (مرکزرکورد) , اینتروی این آهنگ بسیار تاثیر گذار میباشد , تهیه شده در استودیو رپفا و مرکزرکورد پیشنهاد میکنم این آهنگ شنیدنی رو به هیچ عنوان از دست ندید (پخش اختصاصی فرازرپ)



لینک مستقیم :

آهنگ با کیفیت MP3 320
Man Misham Baroon

آهنگ با کیفیت MP3 128
Man Misham Baroon

آهنگ با کیفیت OGG 64
Man Misham Baroon

آهنگ با کیفیت WMA 20
Man Misham Baroon

 


برچسب ها همانطور که در اخبار سايت اعلام کرده بوديم آهنگ جديد و فوق العاده احساسی و تاثیرگذار از افشین رستمی به همراهی مجید ادیب و مهدی صفرتایم به نام من میشم بارون با تنظیم فوق العاده زیبا و شنیدنی رضا توتونچی و میکس مستر فوق العاده استثنایی محمد افضل (مرکزرکورد) , اینتروی این آهنگ بسیار تاثیر گذار میباشد , تهیه شده در استودیو رپفا و مرکزرکورد پیشنهاد میکنم این آهنگ شنیدنی رو به هیچ عنوان از دست ندید (پخش اختصاصی رپفا) برای بحث و تبادل نظر پیرامون این مطلب در تالار گفتمان کلیک کنید . , Afshin Rostami - Man Misham Baroon , آهنگ جديد و فوق العاده احساسی و تاثیرگذار از افشین رستمی به همراهی مجید ادیب و مهدی صفرتایم به نام من میشم بارون با تنظیم فوق العاده زیبا و شنیدنی رضا توتونچی و میکس مستر فوق العاده استثنایی محمد افضل (مرکزرکورد) , تهیه شده در استودیو رپفا و مرکزرکورد پیشنهاد میکنم این آهنگ شنیدنی رو به هیچ عنوان از دست ندید (پخش اختصاصی فرازرپ) , آهنگ جديد افشین رستمی به همراهی مجید ادیب و مهدی صفرتایم به نام من میشم بارون , همانطور که در اخبار سایت اعلام کرده بودیم آهنگ جدید و فوق العاده احساسی و تاثیرگذار از افشین رستمی به همراهی مجید ادیب و مهدی صفرتایم به نام من میشم بارون با تنظیم فوق العاده زیبا و شنیدنی رضا توتونچی و میکس مستر فوق العاده استثنایی محمد افضل (مرکزرکورد) , تهیه شده در استودیو رپفا و مرکزرکورد پیشنهاد میکنم این آهنگ شنیدنی رو به هیچ عنوان از دست ندید , دانلود آهنگ جدید افشین رستمی و مجید ادیب من میشم بارون , فول ویدئو , کد آهنگ پیشواز , متن اهنگ , آهنگ قدیمی , آهنگ جدید , آدرس جدید آهنگ فا , آدرس جدید آهنگفا , تکست آهنگ , دانلود موزیک ویدیو , دانلود موزیک ویدئو ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 196
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 151
  • تعداد اعضا : 2022
  • آی پی امروز : 351
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 680
  • باردید دیروز : 209
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,022
  • بازدید ماه : 3,022
  • بازدید سال : 77,785
  • بازدید کلی : 3,328,103